Zoek een spot, vraag of kiteZoek op HanglosHanglos Pas

Kiten in Panama??!!!

5 REACTIES · 835 KEER BEKEKEN · GESTART 5 AUG 2009 14:58
Sfeerbeeld · Pexels
acticVraagstellerlid sinds 2009 · 6 berichten5 aug 2009 14:58
Ola

Ik ga over 2 wkn naar panama toe,het schijnt dat je hier redelijk veel goede spots hebt.
Is iemand hier al eens heen geweest of verhalen over gehoord?zoja zouden jullie me dan even op de hoogte kunnen houden?

Bedankt.

groet
Actic
5 REACTIES
larsjansenlid sinds 2008 · 5 berichten5 aug 2009 15:34
Ola,

Je kunt denk ik beter een surfboard menemen. Ben zelf meerdere malen in panama geweest en heb nog nooit iemand zien kiten.. Je zou t nog even kunnen checken via windfinder of guru. Bahia Salinas in Noord Costa Rica is de bom voor kiten in middenamerika. Dec april dikke wind!

Hasta Luego!
firewurx5 aug 2009 21:36
Caribbean Sea -> Pacific...🤡

Reageren

Geen account nodig. Je eerste reactie lezen we even na. Of , je tekst blijft staan.
Materiaal

Kiten in Panama??!!!

5 REACTIES · 5 AUG 2009
acticVraagstellerlid sinds 20095 aug 2009
Ola

Ik ga over 2 wkn naar panama toe,het schijnt dat je hier redelijk veel goede spots hebt.
Is iemand hier al eens heen geweest of verhalen over gehoord?zoja zouden jullie me dan even op de hoogte kunnen houden?

Bedankt.

groet
Actic
larsjansenlid sinds 20085 aug 2009
Ola,

Je kunt denk ik beter een surfboard menemen. Ben zelf meerdere malen in panama geweest en heb nog nooit iemand zien kiten.. Je zou t nog even kunnen checken via windfinder of guru. Bahia Salinas in Noord Costa Rica is de bom voor kiten in middenamerika. Dec april dikke wind!

Hasta Luego!
firewurx5 aug 2009
Caribbean Sea -> Pacific...🤡