Zoek een spot, vraag of kiteHanglos Pas

gopro HD camera mounten op een slingslot fuel

8 REACTIES · 749 KEER BEKEKEN · GESTART 24 JUL 2010 09:37
Sfeerbeeld · Pexels
stasiVraagstellerlid sinds 2004 · 346 berichten24 jul 2010 09:37
Ik heb van de week een Gopro HD camera met waterdichte case aangeschaft om te gaan filmen vanuit de kite, boardje, etc. Als ik topics lees hebben ze de camera aan de middelste strut gemonteerd. Bij de meeste kites kan dit doordat een deel van het doek los van de strut zit en zo een strap om de strut heen gebonden kan worden waaraan de camera vervolgens bevestigd kan worden.

Bij de slingslot fuels is dit wat lastiger aangezien deze voorzien zijn van een zgn. split strut. Hier zit het doek bijna over de gehele lengte van de strut aan het doek vast.

Heeft iemand een alternatief voor deze situatie?

Thnx!
8 REACTIES
-dave-24 jul 2010 09:45
halve riool pijp.
-dave-25 jul 2010 18:18
Stasi, ik had toen twee diktes gemaakt, voor me 15 en voor me 11.
geen idee wat de diameters zijn, het klemt gewoon, heb puurop zicht uitgezocht.

En jaartallen hebben trouwens ook verschillende diktes geloof ik.

Reageren

Geen account nodig. Je eerste reactie lezen we even na. Of , je tekst blijft staan.
Materiaal

gopro HD camera mounten op een slingslot fuel

8 REACTIES · 24 JUL 2010
stasiVraagstellerlid sinds 200424 jul 2010
Ik heb van de week een Gopro HD camera met waterdichte case aangeschaft om te gaan filmen vanuit de kite, boardje, etc. Als ik topics lees hebben ze de camera aan de middelste strut gemonteerd. Bij de meeste kites kan dit doordat een deel van het doek los van de strut zit en zo een strap om de strut heen gebonden kan worden waaraan de camera vervolgens bevestigd kan worden.

Bij de slingslot fuels is dit wat lastiger aangezien deze voorzien zijn van een zgn. split strut. Hier zit het doek bijna over de gehele lengte van de strut aan het doek vast.

Heeft iemand een alternatief voor deze situatie?

Thnx!
-dave-24 jul 2010
halve riool pijp.
-dave-25 jul 2010
Stasi, ik had toen twee diktes gemaakt, voor me 15 en voor me 11.
geen idee wat de diameters zijn, het klemt gewoon, heb puurop zicht uitgezocht.

En jaartallen hebben trouwens ook verschillende diktes geloof ik.