Zoek een spot, vraag of kiteZoek op HanglosHanglos Pas

Wijk aan Zee Bunker auto,s opengebroken

11 REACTIES · 2.442 KEER BEKEKEN · GESTART 17 JUL 2011 08:30
Sfeerbeeld · Pexels
richardkiterVraagstellerlid sinds 2007 · 3.056 berichten17 jul 2011 08:30
Gelezen op Kite High

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23361.22775

Was vandaag met Klaas aloha in Wijk aan Zee bij de Bunker, licht aflandig aan/uit vlagerig en soms heeeel hard...tijdens buien.

Niet ideaal dus... er waren ook nog 2 auto's open gebroken diverse spullen gestolen o.a. telefoons!!! wederom VAG auto's maar niet met die moedersleutel. Sloten waren echt gesloopt...

U bent dus gewaarschuwd niets meer van waarde in de auto laten!!!

Dashboard kastje 'leeg' openlaten laten staan... En mocht je ze zien... roep me!!!

Du

11 REACTIES
richardkitervraagsteller17 jul 2011 08:31
Dus ben je daar aan het varen let op de auto,s en mocht je wat verdachts zien grijp in of bel de polite, want ze motten met hun takke van andermans spullen afblijfen.
cvdv25 jul 2011 17:44
Quote: Arco74 - 18 juli, 2011 (21:23)
Hebben mensen goeie ervaring met aquapack? of zijn er nog andere goede alternatieven? 5mtr waterdicht moet wel voldoende zijn maar vind beetje eng idee mobiel en sleutels erin.
Aquapack heeft bij mij meerdere crashes overleefd rond 60-70 kmu ( speedsurfen;GPS zat erin) Kan wel iets vochtig worden door condensvorming dus telefoon zou ik er niet snel in doen, in ieder geval geen dure of doe er wat extra folie omheen.

Reageren

Geen account nodig. Je eerste reactie lezen we even na. Of , je tekst blijft staan.
Materiaal

Wijk aan Zee Bunker auto,s opengebroken

11 REACTIES · 17 JUL 2011
richardkiterVraagstellerlid sinds 200717 jul 2011
Gelezen op Kite High

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23361.22775

Was vandaag met Klaas aloha in Wijk aan Zee bij de Bunker, licht aflandig aan/uit vlagerig en soms heeeel hard...tijdens buien.

Niet ideaal dus... er waren ook nog 2 auto's open gebroken diverse spullen gestolen o.a. telefoons!!! wederom VAG auto's maar niet met die moedersleutel. Sloten waren echt gesloopt...

U bent dus gewaarschuwd niets meer van waarde in de auto laten!!!

Dashboard kastje 'leeg' openlaten laten staan... En mocht je ze zien... roep me!!!

Du

richardkitervraagsteller17 jul 2011
Dus ben je daar aan het varen let op de auto,s en mocht je wat verdachts zien grijp in of bel de polite, want ze motten met hun takke van andermans spullen afblijfen.
cvdv25 jul 2011
Quote: Arco74 - 18 juli, 2011 (21:23)
Hebben mensen goeie ervaring met aquapack? of zijn er nog andere goede alternatieven? 5mtr waterdicht moet wel voldoende zijn maar vind beetje eng idee mobiel en sleutels erin.
Aquapack heeft bij mij meerdere crashes overleefd rond 60-70 kmu ( speedsurfen;GPS zat erin) Kan wel iets vochtig worden door condensvorming dus telefoon zou ik er niet snel in doen, in ieder geval geen dure of doe er wat extra folie omheen.